Tuesday, September 14, 2010

LOVE




LOVE itulah tajuk aku kan..hahhahahha ada yang bercinta sampai akhir nyawa ada juga yang bercinta sampai sekerat jalan tapi semua itu adalah lumrah hidup yang penting kita semua bahagia...


Cinta dekat paling utama ya kawan-kawan...hahhahahha aku malas nak ulas panjang-panjang nanti korang cakap jiwang pulak kan?? ekekkekek


ok…dah tahu kan semua….…then ramai pulak geng-geng aku yang bertunang and berkahwin tyme raya ni…so lepas satu-satu tempat aku pergi…tahniah untuk mereka yang bertunang berkahwin dan sebagainya….sonok tengok korang bahagia…ok semua kekal hingga ke anak cucu…


ok ni dia yang sebenarnya bertunang...hohohoho nama dia


anna ruxanna hahahhah



ok ni dia my frenz yang bertunang....nama dia murniyanti..panggil


murni jew yew...macam nak khwin tyme dia bertunang grand gilew...hahahah


jeles aku...hahah



apa-apa pun selamat hari rayew dari kami semua...


salam eid mubarak...jom balik mongolia......huhuhu


..IN TAYO TAYO…UMAH T SELAMAT…KOI THEN NA KO…maksudnya rahsia aku la…huh..sapew suh korang tak merantau kat FILIPINA wakkakakaka poyoss disitu ok la..dah panjang dah ni..k tadaaa…

No comments:

Post a Comment