Monday, November 7, 2011

Hye...korang lama tak ufdate kan???? Ni aku ada masa terluang bolehla ufdate sedikit sebanyak..aku tiada apa nak diperkatakan Cuma nak cerita serba sedikit tentang kehidupan kita yang sentiasa ada pasang dan surutnya..kadang-kadang kita diatas dan kadang-kadang kita dibawah...

Tapi aku percaya yang Allah akan berada bersama ketika susah dan senang Cuma aku sahaja perlu sentiasa bersyukur dengan apa yang diberikan kepada aku..tidak kiralah ketika aku senang dan susah

Setiap apa yang kita lakukan mesti akan dapat hikmahnya..dan aku sentiasa senang dengan apa yang aku ada tidak kiralah wang ringgit harta benda..cerdik pandai dan segala-galanya..aku bersyukur padamu Ya Allah sesungguhnya akulah hamba yang sentiasa alpa dengan duniawi...sensungguhnya akulah hamba yang tidak mengenal erti syukur padamu...aku lah manusia yang paling alpa....

Alhmdullilah....dengan kurniaanmu Ya Allah...syukur padamu...

By : AR Renxi

No comments:

Post a Comment