Wednesday, September 28, 2011

SMILE


SMILE.... itulah tajuk yang aku nak kongsi setakat ni...aku ni boleh dikategorikan sebagai seorang yang suka SMILE jugak walaupun kadang-kadang ada orang cakap aku ni sombong la itulah manusia kan yang tak pernah lihat aku senang...walaupun ada yang buat kutukan didalam blog mahupun didalam facebook mahupun dimana-mana sahaja laman sosial yang lain aku akan senyum dan mengambil menda tu sebagai sesuatu yang positif dalam diri aku....biarlah TUHAN membalasnya...coz aku malas nak gaduh-gaduh ni..kepada sesiapa yang kata saya tak senyum mahupun kata saya ni sombong teruskan dengan kutukan anda saya cuma nak ucapkan TERIMA KASIH dan semoga TUHAN membalasnya..kerana berkata saya bergitu...salam sayang dengan penuh senyuman....


by : AR RENXI

Austin, Texas

No comments:

Post a Comment