Friday, September 30, 2011








SOPING TIMEZZ!!!












BRAND NI LA YANG BOLEH MEMBUNUH ORANG KETIKA SALE!!!HUHUHU


Tadi aku keluar pergi SOPING taw...awal-awal pagi aku keluar kononya tak nak berebut dengan manusia-manusia...





aku bangun dalam pukul 6pagi kot untuk menyiapkan diri aku ni...kawan-kawan aku pun sama gila punya olang ini hali..nak buat macam mana aku ni jenis kalau orang saybok disitu aku akan menyibuk kan diri aku untuk pergi ke sana jugak...sale la katakan....wakkakakak





selepas menyiapkan diri dengan pakaian yang santek jugak la...hehhehehe aku pun terus pergi dengan kawan aku dalam pukul 7pagi camtu...so ingatkan tak ramai orang kat sana tu...sekali ramai gila yang beratur dan berebut untuk mendapatkan baju yang sudah di sale..aku pun buatla perangai yang agak jahat jugakla memontong barisan orang tapi masalahnya ada jugak yang duduk belakang aku...hahahahha kiranya aku buat barisan baru la kan...nak buat cam mana...so tepat kul 8pagi WAREHOUSE tu pun dibuka...so berebutla kat situ...sepatutnya WAREHOUSE dibuka pada pukul 9.00 pagi...so awal la pulak aku tengok jam tadi....nasib la kan...





ada yang tertinggal anak la, suami la, bini la ada pula yang sempat makan sambil berdiri sungguh dasyat sekali dan pengalaman ini akan aku semat didalam sanubari...cewah!!! yala berasak-asak kot....so hari ni merupakan last sale dekat PADINI tu...so after ni dah tak da so aku pun menyibukla kan selelpas melihat sale ni...aku ni memenag suka menyibuk..wakakkaka tak adala aku adalah aku la kan?hehhehehhe





after aku dah settle segala bagai masa kat soping tu aku pun keluar la...coz panas gila kot kat dalam WAREHOUSE tu.....





aku ingatkan dah tak ada orang la kat luar tu sekali barisan berjuta lagi kot...gila weh!!!





ok la so itula aku nak ufdate untuk hari ini....kalu ada SALE lagi aku akan menyibuk lagi...hahhahahha


p/s : jangan lupa bagitaw aku lagi ya....huahua

No comments:

Post a Comment