Wednesday, October 5, 2011

CABUT GIGI

Tadi after kelas En.Wira aku bergegas ke klinik gigi coz ada temujanji dengan doktor kat sana...so kiranya aku datang awal la jugak masa dekat sana lam kul 1.30tgahhari....problemnya kat sini temujanji aku kul 2.00petang so diaorang tak leh nak buat awal coz doktor aku tak ada.....
so tepat kul 2.00 aku bergegas jumpa nurse kat situ....so apalagi aku...nak cepat masukla kan.....
so...nombor giliran aku dipanggil nombor aku masa tu adalah..jeng jeng...5007 cantik kan???????????

so aku pun masukla dengan senyuman yang menawan...hahahhahhaha (smile) :,)
masa aku masuk aku ingat doktor sorang jew sekali 5 orang ok...hahahhahhahah aku pun cakap ar cam nak operate jantung lak kan???
doktor tu ketawa jew...hahahhahah
so first sekali kena amik x-ray gigi.....first time lam hayat aku amek x-ray gigi cam haram jew....
so second aku pun cakap-cakap la dengan doktor tuh.....nak dijadikan cerita salah seorang dari doktor satu sekolah ngan aku..kecik kan dunia ni...so sweet :,) hehehheheh
aku pun apa lagi memulakan sesi beramah mesra bersama rakyat gituh....hahahha
then aku pun diminta pergi ketempat tadi balik...so kena bagi ubat kebas sikit siap perisa strawberi lagi u...jangan jeles taw...sedap pulak tu rasa macam jem....huhuhu
so nak habis cabut gigi aku ni kira-kira 1 jam setengah kot..lam sejarah ok!!!!!
lama gila..aku dah macam apa dah....tepat jam 3.30 gigi aku selamat dicabut...hahahhahahhahahha
lama gila kan....so ni la pengalaman aku yang pertama kali cabut gigi macam nak simen tangan yang patah...dan paling penting kencatikkan gigi adalah yang paling utama...jadi dapatkan rawatan sekurang-kurangnya enam bulan sekali..hehehhe pesanan khidmat masyarakat ni...hahahhahah ok la adiooooooooooooosssssssss..muahhhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment