Tuesday, May 25, 2010

ting tong

Sedang aku lena tertidur di dalam surau…

Tiba-tiba aku termimpi…huhuhu boleh plak…

Aku tidur tidak lama Cuma dalam 15 minit kerana kesan aku makan ubat akibat allergic aku terpaksa makan kerana badan aku dah merah-merah macam apa daa.….ubat tu mengantuk memang tahap mengong otak aku…huhuhu..if aku pergi check up dengan doctor pun jawapan yang sama yang akan diberikan sila makan ubat ini…then inject dekat tangan aku…ubat inject tu pun lagi la mengantuk…ting tong aku dibuatnya….

Actually ubat tu aku makan semalam tetapi ubat tu memang kuat tul dia punya power sampai terbawa-bawa hingga pagi ini dan ketika ini juga saat ini… pagi tadi aku punya alarm pun aku boleh tak sedar kawan aku kejut pun aku tak sedar nengok betapa berkesannya ubat itu…mengong tahap gabang kepala aku sekarang ni…ngeeee…
Ngantuk seyhhhh!!!!zzzzzzzzzz
Kerja aku kat office tak ada la banyak sangat coz yang selebihnya aku dah siapkan..Cuma tolong edit novel jew…
Warghhhhhhhhh!!!!!!!!!
Tangan aku pun dah tak boleh menaip napew jadi upe gini…helpppppppp!!! Ok la before aku mengarut menda-menda yang sepatutnya aku pergi dulu ok….muaaahhhhhhhh <3

No comments:

Post a Comment