Monday, May 24, 2010


YUHUHU

hye salam satu malaysia...actually ni blog aku yang ketiga....
blog aku yang pertama sudah lama dilupuskan...
blog aku yang kedua ada lagi tapi aku buat private so tak leh nak tengok-tengok ya...
tapi...tapi...and tapi..aku ada blog yang ketiga dimana aku boleh berkonsi idea dengan korang semua... aku memang suka menulis...
aku tiidak suka menulis benda yang rasmi...
aku sukakan benda yang santai...aku bukan dilahirkan untuk menjadi doktor, aku bukan dilahirkan untuk menjadi ilmu falsafah...tapi aku dilahirkan untuk menjadi seorang penulis... secara lahiriah aku nampak pendiam dan sombong tapi secara zahirnya aku nampak seorang yang happy go lucky...
aku jadikan dunia penulisan sebagai tempat aku mengadu, meluahkan segala perasaan serta aku akan muntahkan apa sahaja apa yang aku ingin luahkan...bagi aku kawan baik serta keluarga adalah dunia penulisan...

aku juga suka kumpul novel...aku baca buku novel bukan untuk jiwang tetapi aku ingin meluahkan pemikiran aku... maybe orang akan anggap penulisan tiada apa yang mereka akan dapat tetapi secara dasarnya anda akan memperolehi sesuatu dalam diri...

hobi aku ketika lapang adalah menulis skrip kerana aku akan dapat menvisualkan sesuatu yang orang lain anggap susah...menulis skrip adalah cita-citaku walaupun pada dasarnya serta di sudut hatiku aku ingin menjadi wartawan dan pembaca berita...kawanku jemi selalu mengsyorkan aku pergi audition bersamanya untuk menjadi pengacara akibat kenkangan aku diamkan sahaja....ok lah itulah coretan aku yang pertama...
harap anda semua enjoy...bye...
by anna ruxanna

No comments:

Post a Comment