Monday, May 31, 2010

LAGENDA BUDAK SETAN

hye...semua apa khabar hari ini??????????mesti anda semua sihat..tak sihat pandai-pandai cari klinik sendiri...hhahahhahahhaha ok tadi aku pergi seven eleven...kononya mahu keluarkan duit la kan...sekali ATM tu bongek takleh nak keluarkan duit memang hangin aku.....ok aku tak nak la emo-emo nanti org cakap aku suka emo-emo pulak...hehhehehhehe

korang tahu apa itu "LAGENDA BUDAK SETAN", sah anda semua tahu kan...al-maklumla filem tengah nak meletup...dia akan di tayangkan pada 3JUNE 2010 bersamaan ngan lusa la kan...so kawan-kawan aku semua plan nak pergi tengok "LAGENDA BUDAK SETAN" ni aku nak tengok macam mana konsep yang diorang gunakan untuk filem itu...aishhhhhhhh kata dak filem mesti tahu semua tu...hhahahahahhaha
ok kalau korang ada terbaca novel "BUDAK SETAN" sebenarnya dia adaptasi dari novel itu....adaptasi merupakan sesuatu yang agak payah aku rasa kerana ia memerlukan imaginasi yang tinggi....so sebab tu aku nak tengok...hahhahaha bukan sebab FARID KAMIL tapi sebab LISA SURIHANI....hahahhahhaha aku memang feminat dia ok...hahhahahhaaok la....semoga kawan-kawan aku jangan tengok lagi...tengok sekali dengan aku...tahulah korang kerja dengan produksi filem tapi janganlah tinggalkan aku..waaaa....ni dia buku lagebda budak setan by ahadiat akashah
ok tadaaa........
by anna renxi

No comments:

Post a Comment