Tuesday, June 1, 2010


YEHAAA~

tengok tajuk di atas sudah tahu aku happy...hahhahaahha
ok semalam aku pergi makan dengan beshfrenz aku gemi...al-maklumla girl dia jauh....
aku makan dekat dalam giant jew....sambil makan
gemi macam biasa memainkan peranan yang penting iaitu gosip...hahhahahah
mamat ni la memang suka gosip....ngeeeeeeee
so aku dengar la setiap cerita yang didendangkan dari gemi tu.....huhuhu
sambil cerita dia masuk pulak bab filem..memang dia tak leh lepas ngan filemnya itu....
sek baik aku pun kaki filem gak kalau tak haram la kau bercakap ngan aku pasal filem...hahahaahahhaa

sambil makan..kawan aku pula adda call cakap dia terlepas bas sek bek aku tak blah lagi so aku tunggu adda lam giant....
adda pun sampai dengan teksi hijau...hehehhehehe
sambil tersenyum.....wow seksi gitu....(jangan mare)

lepas tu teman gemi gunting rambut pula.....
gunting rambut tak nak dekat kedai biasa
salon jugak jadi pilihan tak padan dengan laki...huhuhu
apa-apala ko gemi asalkan ko bahagia....huhuhuhu
tiba-tiba rindu pula saat kita pergi JOHOR...
rindu dekat mak angkat aku....
hari tu mak angkat aku call cakap dia tengah letak pagar baru...kaya betui mak angkat aku ni....huhuhuhu
dia cakap if aku nak datang dah boleh tengok pagar baru dia....
aku cakap jangan lupa letak karpet merah...ngeeeeeeee
si gemi macam biasa...menjalankan gosipnya dengan baik....
mencari maklumat dan terus mencari...hahahhaha
ok la aku nak cow dulu....tadaaaaaaaa


ok..kami lagi..
ninie, aku and gemi azmi...
frenz 4ever...

No comments:

Post a Comment