Monday, June 21, 2010

FEVER~
em...nothing to do...
so bored...and i really happy because i got MC from my doctor...hehhehe
love u doctor...muahhhhhhhh...

breakfast : as usual as a student...
yummm...just pick MILO 3 in 1...done...
cooking mee bandung (instand)...for me...hehehhehe
yummyyyyyyyyyyy....

open my laptop.....
open internet.....
facebook(so bored)
blogging(nothing special)....friendster (tension)
and...
and.......
and.........
twitter(gossip yehaaa)

waa.....actually..aku demam after back from kelantan...
yang aku pelik bin ajaib cam mana aku pergi kelantan
boleh demam...
sedangkan tempat tu aku dah pergi dari keciklagi bapa aku bawak....
huhuhu

so damm....
then tak shopping sangat sebab boring....
malas...bukan sebab barang tak branded...
aku pun tak pentingkan sangat branded...
tiada mood nak shooping...if ada mak and ayah aku baru best
boleh paw itu lam dompet dia...hahhaha

terus aku tak leh bangun...
then batuk, kena flufever...esok terus aku jumpa ngan doctor...
dia bagi aku mask...kwaaaaaaa
then i got MC.....thank ya...
ubat batuk, jujubes and also paracetamol....
emmm...paracetamol...bapak aku pun boleh bagi la....
ayah aku ada banyak kot.....huhuhuhu
then dia suh aku pakai mask...
aku punya kerongkong luka sebab batuk yang agak kuat
nak masuk sem baru ni la wat hal....huhuonly sembilan hari lagi aku prktikal...then belajar....
i love study very much....

sambil cuti-cuti malaysia ni
aku...duk baca novel...
ok....
tajuk dia.....
"REWIND FAST FORWARD"....
OK aku bagi sinopsis sikit kat korang ek....

the story about imaginative and well thought out.its great to know that there
is a growing pool of talent in malaysia

actually buku ni banyak menceritakan sejarah
and kejayaan orang dulu-dulu...
but korang kena baca betul-betul la ok...
dapatkan di pasaran...

MPH BOOK STORE
RM19.90....

ok...thanks to all...



the cute brthday party.....
me...gmi and also nini....
love u so muchhhhhhhhhhhhhhhh.......


No comments:

Post a Comment