Monday, June 14, 2010

~TENSION~

perkataan di atas mengambarkan aku...
tengah buat apa ek????????
korang nampak tajuk sudah tahu kan??????
so..
soo
sooo
ok..ok...
hari tu aku check my result...
alhmdullilah...
aku dapat ngan cemerlang...ceh tak adala
cukup-cukup makan jew....hehehhehhe
tapi yang best subjek febret aku dapat A...ok
ceh berlagak sikit....
hahhaha poyosss jew kan????????hehehheh
ok subjek tu macam communicatiom punya subjek dia
ajar macam mana nak baca berita, jadi p0engacaracakap depan pulic, nak handle talk show...
so...
masa talk show tu markah group aku dapat yang paling tinggi ok...
aku bicarakan pasal pmbuangan anak..wah isu yang
sume dak kelas aku ternganga...muhahahhaha
skunk ni malas aku nak bincang pasal talk show kat sini
aku bincang kenapa aku boleh tensionnnnnnnn....

ok....
kategori tension aku ni boleh di bahagikan kepada 100 jenis...
hukhukhuk

yang first=
tak nak cakap kat korang sat lagi korang cakap aku gedix la
yang second=
enggak tahu hendak buat apa....

so aku lompat sikit yang ke seratus tu=
hehhehehe

aku memang tension tahap gabang...so ada sape-sape mahu tolong
aku enggak???????????
hahahahhahaha

ok ar before aku merapu sesuatu yang tak berapa nak penting

aku blah dulu ar
salam mesra....
adiossssssssssssssssssssssss
muahhhhhhhhh



muka aku tengah tension ok...
tapi yang penting ni tengah stdy...hehehhehhehe

No comments:

Post a Comment