Monday, June 28, 2010

MY ANAK SEPUPUKU~

huhuhuhu...rindu sama anak sepupuku...bila dapat jumpa??dapat jumpa maybe time raya jew kan??walaupun duk dekat...huhuhu bukan apa jarak menjauhkan kita...aku shah.alam cousin aku kat putrajaya ada, bangi ada, sepang ada
and sekitar dengannya la...tapi kenkangan waktu menyebabkan aku jarang pergi..huhuhu
waa..aku ada empat anak sepupu yang comel-comel...
rindu sama budak kecik itu semua....dapat jumpa pun masa raya jew kan...hehhehehok ni semua cucu mak sedara aku, merupakan adik ayah aku
yang ketiga...nak tunggu ayah aku ada cucu memang berjanggut la kan????
sebab...
aku...
anak first ok...huhuhuok meh aku perkenalkan anak sepupu aku yang comel-comel
ni..diaorang panggil aku CIK NA...hehhehe

ini anak sepupu aku yang first
nama dia FIFIEY FATIN NUR AFRINA
panggil FIFIEY...muka fifiey cam jepun...
ramai orang cina cakap cina dengan dia...huhu

ini anak sepupu aku yang kedua
nama dia AHMAD KASYFUL HAKIMIE
panggil kasyful ok...
dia duk jauh...kasyful duk kat america...
nanti Cik na pi sana ya...hehehheheheh

ni anak sepupu aku yang ketiga
nama dia KHAIRAAN NUR ADREANNA..
panggil reeya ok..dia ni adik kepada fifiey...
comey gila jugak...sayang kamu...


ni anak sepupu aku yang last...
nama dia zARRA IRIS SOFEA...
comelkan...cam mat salleh..hehhee
t cik na pi umah kamu jadi pengasuh kamu
untung-untung bawak lari...hahahahahhaha

OK....tadaa..kalian yang penting
aku rindu sama anak-anak sepupuku...
comel-comel bangat....
muahhhhhhhhhhhhh <3

No comments:

Post a Comment