Wednesday, June 30, 2010

DREAM~

ehehhee..semalam aku mimpi baik punya best gila...aku mimpi aku pergi AUSIE....
wah...sangat best mimpi itu...dalam aku duk round kota AUSIE tu tiba-tiba aku lapar...
aku beritahu ayah aku nak makan nasi lemak...wow kat ausie ada nasi lemak..sambil aku duk main salji ngan adik aku lukman and syawal.....ayah aku cakap cepat amik gambar...
aku pun dekatkan badan aku ngan adik aku sambil duk baling salji tu...lam cafe tu ada nasi lemak kerang, ayam and sebagainya....lam tu aku duk fikir..kalau macam tu senang la aku nak berhijrah lepas ni tak yah masak sendiri dekat overseas pun ada nasi lemak...sangat best wowww.....
dalam duk best aku duk makan nasi lemak tiba-tiba aku dengar lagu "LUV STORY" emmmmmm...aku mimpi rupanya sangat siot ok..yang penting aku dapat rasa salji tu macam mana....wowwww...ausie...datanglah menjengah lam mimpi aku lagi......kalau la aku bijak dapat biasiswa uitm hantar aku kat overseas memang aku pilih ausie lah tempat dia sebab best wooo..hehehhehehhe

kat university of astraulia ada kursus penulisan skrip memang kena ngan minat aku suka tulis skrip....hehehhehe kan aku apply baru tahu...suka-suka...
tapi hari tu aku pergi seven eleven nak amik duit aku ternampak satu keropok dari luar negara...senang jew kita nak tahu dia halal ke tak...dia just tulis bulat kat tepi plastik tu....
pastu boleh makan..ngeh3x

ok..snack yang aku jumpa tu snack LAYS...sedap dia baru dipasarkan aku rasa sebab aku baru perasan....yang kecik sekali harga dia RM3.50...so kat overseas berapa USD?????
OK LA...nanti korang cuba la makan...sangat best...dekat giant aku rasa ada jugak if tak ada nasib korang la ya..hehhehe
ni dia snack tu ya,....selamat mencuba
ada satu lagi nama dia LAYS...
cari ek....yummmm

No comments:

Post a Comment