Sunday, June 27, 2010

MY SCRIPT….

hye and gud nite to all…opss…sorry-sorry…

hye and to happy to all…emmm…let me start now…

ok…my name is….ADAMAYA…hahhaah

ok-ok…kat sini aku nak tunjuk aku punya skrip aku yang seterusnya…

aku tak nak bagi penuh…just yang mula-mula jew ok….

skrip aku tajuk…. “BEHIND”….

OK TADAAAAAAA….

1. EXT – LORONG BELAKANG ( SIANG )

Terdapat seorang kanak-kanak sedang menyanyi lagu twinkle little star.

2. EXT – KEDAI MAKAN TEPI LORONG BELAKANG ( SIANG )

Seorang MAK NYAH sedang menyanyi sambil bermain telefon bimbit.seorang lelaki melanggarnya. MAK NYAH tadi menjerit sambil marah-marah.

MAK NYAH

Woi setan, hang ingat jalan bapak hang ka?

Lelaki tadi berpaling sambil membeliakkan matanya. MAK NYAH tadi hanya memandang sambil bermain dengan rambutnya.

MAK NYAH

Apa pandang-pandang? Tak puas hati?

LELAKI 1

Kau ingat kau cantik sangat? Muka macam tonkang pecah baik masuk dalam longkang jew menyusahkan masyarakat jew, kau ingat jalan bapak kau jugak ke? Baik kau berambus sebelum muka tongkang macam kau ni pecah.

MAK NYAH tadi hanya menangis sambil menjawab telefon. Lelaki tadi hanya ketawa besar.

MAK NYAH

( menangis )

Sayang, tadi ada orang kacau I…

Haa?? Apa you cakap, baling muka dia dengan penyapu, masalahnya tak ada penyapu la sayang…

Ok la..nati malam kita jumpa ek…ok bye-bye…

3. EXT – TEPI LONGKANG BESAR

Kanak-kanak tadi mengenjek sambil membaling batu.

KANAK-KANAK 1

Pondan, pondan…

Muka macam lelaki…hahaha

( ketawa )

MAK NYAH hanya berlari sambil membaling beg tangannya.

MAK NYAH

Woi!!! Budak kau ingat kau tu muka macam Hans Isaacc ke nak mengata aku muka macam jamban…aku bagi penumbuk baru tahu…

MAK NYAH itu menunjukkan tangannya. Kanak- kanak itu ketawa sambil membaling batu. MAK NYAH itu menjerit terus pergi dari tempat itu.

MAK NYAH

Dasar mak bapak tak ajar memang macam tu…

MAK NYAH itu terus membebel dan masuk ke dalam Salon, sambil menyikat rambutnya.

4. EXT – KELAB MALAM – MALAM

Seorang lelaki tengah menari-nari sambil minum air. Lelaki itu menarik salah seorang gadis dan terus peluk.

MAK NYAH

Amboi!!! Gatainya, you tahu tak I dah ada boyfriend sambil mngambil kasut

OK THAT’S ALL FOR TODAY…

HOPE KORANG SUME ENJOY……

NAK KRITIK MY SKRIP SILAKAN…

TAPI AKU MEMANG SUKA TULIS SKRIP JEW OK…

MEMANG MENDA LAIN AKU TAK SUKA…ONLY SKRIP…

ONLY SKRIP….

OK…

SEBAB FIRST SEKALI…

SANTAI….
SEMPOI….

AND TAK PERLU

SANGAT JIWANG-JIWANG…

SO SEKARANG NI MY FRENS SUH AKU HANTAR

KAT RTM…

AKU MASIH CARI IDEA LAGI….

SO AKU TERIMA CABARAN TU…..

RTM……

TUNGGU AKU…

AKU RESPECT DEKAT PENULIS SKRIP DARI “NUR KASIH”

MARINA…

SKRIP YANG SEMPOI DAN SIMPLE…

TAPI BOLEH JADI MENARIK….

BUT ….

I LOVE RAFIDAH FROM 3R…

PENULIS SKRIP UNTUK FILM…

GOL AND GINCU AND ALSO PISAU CUKUR….

NICE AND SWEET….

HAAHHAHA….GOO…ANNA…GOO ANNA…

OK DAAA….SEE YOU AGAIN….

No comments:

Post a Comment