Wednesday, June 30, 2010

ENGGAK MAHU BAGI TAJUK

aku malas bagi tajuk...
malas jugak nak tulis....
tapi yang ko taip tu bukan tulis ke....
dah la tu bermonolog......
orang dah tak sabar nak dengar rintihan ko ni anna renxi...

hahahhahaha...entah apa aku mengarut kat atas...
ok...first sekali aku nak cakap baju dress aku hilang....
baju blause aku hilang....
last sekali kawan aku shima habaq mai kat aku dia cakap baju dia jugak hilang........emmmmmmm
ni yang membuatkan aku geram plus panas hati ni kan...emmmmmmm....so aku nak beritahu awan...
awan nanti kata dia tak mo kandung air...huh...
so aku tulis lam blog ni...kan geng kan...

apa yang ko mengarut ni anna oi....
cepat tidur dah malam dah ni....
makan nasi kerabu tu cepat....

korang ni bising la...aku nak luah perasaan tak boleh...
ye..ye...aku dengar la wey...
ok ar keyboard aku dah bising...sebab tak nak dengar aku mengomel..
so aku rasa better aku blah dulu...
sekali lagi aku nak cakap if korang berminat ngan baju tu habaq la kat aku
babe kan senang...aishhhhh....

wey dah la tu...

ya la aku dah publish dah pun..hehe
bye korang muahhhhhhhh....

No comments:

Post a Comment