Friday, July 30, 2010

AKU CINTA DIA

ya aku sungguh cinta dia....wow...wow...korang sume jangan salah sangka...ayat di atas aku tidak tuju kepada sesiapa pun....hahahahha ok...kalau korang semua nak tahu ni tajuk novel ok..aku baru habis baca....AKU CINTA DIA karya SHARIFAH ABU SALEM...ok la no bad la tapi sad endingla wey..buat aku geram seh...adoyai..cerita dia cam tergantung...banyak persoalan yang perlu dirungkai...tapi banyak pengajaran dari cerita ni....

emm..aku story sikit eh...

Dania, gadis kota yang liar,mengandung anak luar nikah. Akibatnya papanya Datuk Safuan mendesak agar kandungan itu digugurkan. Namun kerana tidak mahu menanggung dosa, mamanya Datin Kay terpaksa melarikan Dania ke pusat perlindungan Wadi Safiyyah dimana tempat ini merupakan tempat perlindungan untuk gadis yang bermasalah dan sosial......

untuk selanjutnya dapatkan di kedai buku berhampiran...ok...adios...

by :: anna ruxanna renxi (AUSTIN TEXAS 0111AM)

No comments:

Post a Comment