Friday, July 23, 2010

KAU LAKSANA BULAN

wah...begitu hebat status aku...ngeeee
kalau korang perasan kat TV2 drama KAU LAKSANA BULAN
korang jangan lupa tengok taw sebabnya aku yang berlakon..wkakakakkakaka
tak ada la aku nak cakap ni cerita tu best gila...
dia adaptasi dari novel KAU LAKSANA BULAN
so thats why aku suruh korang tengok....hhehehhe
penulis novel dia AINA EMIR dan penulis skrip jugak orang yang sama
so sebab tu best...jangan lupa tengok taw...promote gitu...hahhaha
cerita dia memang best serius aku tak tipu kalau korang pengemar novel
korang mesti akan rasa something bila baca...so bila dah di visual lagi akan
nampak benda tu nampak best...wah memang aku budak filem la...kahkahkah...
al-maklumla aku kan gila wayang, gila movie, gila buku novel...hahahhaha
nak-nak bila novel dia dah jadi cerita memang aku takkan
melepaskan peluang ni....
ok la...korang aku penat sebenarnya baru balik dari "berjimba" hahahahha
syok aku karok sampai tarak ada suara..
aku cakap kat ayah aku kenapa dulu tak jadi penyanyi jew...
hahahahhaha perli baik punya....
k...korang last dari aku....


Ku merasa kehilangan itu perit
kadang-kadang manusia umpama boneka
yang tidak tahu arah tujuan
manusia juga boleh diumpama seperti
seorang pelakon yang gah di pentas teater
menurut kehendak pengarah yang memberi arahan....

kadang-kadang manusia perlu bertindak mengikut akal
setiap akal yang dikurniakan gunakan
dia dengan baik, kelak dia akan
membinasakan kita....

got sweet from bro khairul mestica
thanks...yummmy and sweettttttttt

No comments:

Post a Comment