Sunday, July 25, 2010


TUTUP

bila sebut pasal tudung jew pasti ada yang tersenyum dan ada juga yang buat muka pelik…kat sini aku bukan nak jual tudung…aku memang minat bussines tapi nak jual menda-menda gini aku memang tak berapa suka sikit sebab leceh…aku suka tengok budak kecik pakai tudung nampak comel dan baik jew….kalau nak ikutkan peredaran masa sudah mengajar kita erti pemakaian mengikut sahsiah yang betul…so kanak-kanak sekarang ni masih kecil sudah mengenakan tudung….kalau nak ingatkan balik aku memang agak lambat dalam pakai tudung masa umur aku 18tahun baru betul-betul aku pakai tanpa bukak-bukak lagi yang penting keikhlasan dalam diri dan mengikut ajaran yang disuruh oleh Al-Quran amiin…huhuhu bukan nak berceramah tapi kadang-kadang kita perlu ingatkan diri kita jugak….so bila aku keluar kemana-mana sahaja lihat budak kecik yang berumur 3 atau 4 tahun dan ke atas..aku duk fikir bagus pulak budak ni pakai….bayangkannla umur macam tu payah nak suruh diaorang pakai…sedangkan aku yang tua Bangka ni pun liat…ahahhahahhahahhahaha….aku dulu masa keluar ngan member yang rata-ratanya pakai tudung pun malu duduk dengan diaorang sebab apa aku sorang jew yang rock and roll wakakkakakaka…..so sekarang ni masa mengubah serta mengajar kita benda yang sepatutnya diikuti setiap manusia haruslah mengikut apa yang disuruh dan meninggalkan apa yang ditegah amin…huhuhuhuhu sejuk ayah ngan mak aku dengar….ehehhehehhehehehe…..ok la korang aku chow dulu bukan apa banyak kerja aku nak kena buat ni..tapi sempat pulak aku berblog ni kan…..hahahhaha just untuk tatapan anda semua…..adios…..muahhhhhhhhhhhhhhh

bertudung cara yang betui....ngeeeehhh

indie fesyen....hahhahah

i love indie...sebab suka hati aku nak pakai macam mana..hahahah


No comments:

Post a Comment