Wednesday, July 28, 2010

NOVEL


ya..aku kaki novel…

aku kaki baca buku novel…dunia aku hanya pada buku sahaja..tiada dunia lain….hanya buku novel sahaja…


ramai cakap aku jiwang…ayat aku semua jiwang…tapi hanya dalam penulisan…realitinya aku hanya seorang yang kaku dan pendiam…aku hanya ramah pada orang yang aku sudah biasa sahaja….aku bukan sombong untuk bertegur sapa dengan orang tapi aku tidak tahu memulakan perkenalan….

aku memang suka duduk dirumah membaca dan membaca….ramai cakap aku skema…skema aku pun yang penting aku tak kacau orang…aku tak suka orang ganggu privasi aku…aku sangat menyampah pada insan yang hipokrit….aku benci manusia yang hipokrit….

kawan-kawan aku cakap aku seorang happy go-lucky…ya…memang sebab aku senang untuk ketawa dan bergelak ketawa…..aku senang untuk berkawan dengan semua orang.......sebab aku memang suka mengenali semua orang….

aku sanggup kumpul duit untuk beli novel….sekarang ni aku sudah ada berapa buah novel….aku akan membaca dikala bosan atau penat menelaah pelajaran sebab dari situ aku mendapat inspirasi untuk belajar…

novel adalah segal-galanya bagi aku…

kawan aku adalah buku….

aku tidak boleh hidup tanpa buku…

aku memang suka belajar teori sahaja secara prktikalnya aku tidak boleh lakukan sebab aku seorang manusia yang hanya tertumpu kepada teorinya sahaja….

yang penting AKU SEORANG KAKI NOVEL

by : anna ruxanna renxi (AUSTIN TEXAS, 22:52PM)

No comments:

Post a Comment