Thursday, July 29, 2010

GERAMMMMMMM

geram..dan geram..handset aku wat hal..sangat geram...dan terus
gerammmmmmmm..
aku terima semua mesej lambat....
geram.....di saat aku urgent handset buat hal......
gerammmmmmm
dengan keadaan handset aku....

tapi itu bukan handset aku....
itu handset adik bongsuku....
syawal renxi......
geraaaammmmmm....

jangan disoal handset aku kemana
sebab????
handset aku kena curi.....
geraaaammmmm
dengan manusia yang kejam....

so...sampai sekarang aku tak beli
handset baru....
sebab...
aku seorang yang saving duit....
aku malas nak tukar handset baru...
cukupla dengan keprihatinan adikku
menghulurkan sebuah handset...
yelaa...dia nak buat apa dengan handset
tu kan....

geraaaammmmm....
handset yang lagi satu juga
aku pinjam dari adik aku
lukman....
juga rosak....
kalau dia tahu tak ke mampus
aku kena bebel dengan dia...
aduhhhhhh...
cam mana ni.....
geraaaammmmmmmm
kan tak pakai tepon payah plak aku....
aduh...ni nak buat aku pakai public phone jew ni...ngeeeeeee

aku ada usha dekat nokia centre...
nak tengok handset baru sekali aku tengok fuh....
C6...aku memang suka handset tu...
tapi kalu aku cakap kat ayah
aku...sah-sah kena bebel...
aduh.....aku nak bangun pagi pun payah ni....
gerammmmmmmm

aku balik kampung memang kena ciluk yang adik aku
satu lagi....waaaaaa...
al-maklumla aku nak beli sendiri kedekut duit...
beratus bagi aku macam dah berapa juta...
tak mo aku...wat kejew bodoh macam tu...
waaaaa...gerammmmmmmmmm

by :: anna ruxanna renxi

No comments:

Post a Comment