Sunday, July 18, 2010




GAMPANG!!

GAMPANG kah aku jika aku seorang yang keras kepala
jahat kah aku jika aku suka wat hal sendiri
kejam kah aku jika aku memang suka filem
gilakah aku jika aku peminat setia music barat
bodohkah aku jika aku memang aku tak tahu langsung
pasal lagu melayu.....
kadang-kadang aku malu bila orang bertanya aku tentang lagu melayu
yang hot sekarang ni...
aku cuma tahu..lagu mat salleh jew....
aku memang fanatik WESTLIFE...
masuk pertandingan kat sekolah pun
pasal english....
so.......
buang duitkah jika
aku pengumpul setia novel melayu


hahahhaha...tapi senang jew bagi aku....

aku akan buat benda yang aku suka
aku takkan buat benda yang aku tak suka
jika sesuatu benda yang aku tak suka memang cibai la aku buat
aku memang tak suka dipaksa
dalam erti kata lain aku seorang yang memberontak
aku memberontak dengan menggunakan psiko....
so dalam erti lain aku seorang yang baik dan skema...hehheheheheheh

No comments:

Post a Comment