Tuesday, July 20, 2010

GARA-GARA LAGU SHAHIR

hahahahha...ni aku nak story the m0ry sikit...betapa malunya aku ngan kawan-kawan aku...
nak dijadika cerita semasa aku duk lam kereta tiba-tiba member aku bukak la radio...
kedegaran lagu di radio...before ni aku ngan kawan aku duk bukak siaran FLY FM...kedengaran suara HUNNY MADU sebagai dj...tapi kali ni lain plak...
kawan aku buka chanel apa entah...pastu ada satu lagu ni....
lagu dari SHAHIR iaitu dari juara AKADEMI FANTASIA
so dalam duk dengar..member aku ni duk nyanyi-nyanyi...
aku boleh ngan muka selamba aku cakap tak pernah dengar pun lagu ni...
hahahahhaha

member-member aku semua pusing dekat aku...
diaorang cakap habis la...lagu hot kot sekarang ni...
mana aku nak tahu...so aku buat selamba jew....
aku nak ingat bait-bait kata pun payah kot....
aish!!!aku pun tak tahu apa masalah aku....waaaaaaaaa
saat itu aku dengar HOT FM...sajew nak tahu lagu melayu yang paling hot...
hahahhaha...ni semua gara-gara lagu Shahir...huhuhuhuhu

No comments:

Post a Comment