Saturday, August 21, 2010

HMMMM
sekarang ni aku ketawa berdekah-dekah membaca cerita seorang teman dari Jepun melalui blognya...hahhahahhahahahha memang lawak antarabangsa beul la....sampai sekarang ni aku duk ketawa berdekah-dekah mana taknya korang bayangkan dia cerita pasal awek dia yang tak nak makan kicap sebab takut hitam...hahahhaha kelakar betuila...celah mana punya fatwa entah....awek dia sanggup minum soya nak suh kulit putih wakakakkaka....lawak la awek lu....huhuhu kalau gua la gua dah ketawa besar-besar dah macam sekarang ni....muhahahhahahha

ok-ok tak nak gelakkan orang dah nanti beliau marah gua plak gelak kat awek beliau...muhahhahaha sorry der...hahhahah
ok sekarang ni aku duk kat KFC yang terletak di EXTREME PARK menyiapkan xment and finally aku siap...good girl...ehhehhe thank you....
sambil tu gua duk baca blog kenalan gua yang berada jauh-jauh nung sana dari malaysia...membaca blog mereka membuatkan hati aku mengeletek gila mana taknya mereka semua mempunyai cerita yang kelakar....hahahhahha kalau aku tak ufdate blog mesti korang tertanya-tanya kan??????hahahaha
so korang tak gheti-gheti nak follow aku...ahhahahahha
so sekarang ni aku free bolehla aku release tension sikit...gua mahu pi library esok mahu baiki sikit aku punya ayat...wahhh...hahahhahahah
aku minum air pepsi korang tengah sahur ni...habisla aku doktor membebel sat lagi mana taknya aku dinasihatkan tidak boleh minum air itu jika perut kosong....huhuhuhu
apa boleh buat dah degil...hahahhahahah

so bila mana korang cari aku....apa lagi tak gheti-gheti mahu follow aku....
tinggalkan komen mu di mana-mana sahaja ok...hahahahhahaha

ok selamat bersahur....tak ada selera mahu makan~~~

No comments:

Post a Comment