Saturday, August 14, 2010

KAWAN SELAMANYA~~~KONONYALA

semalam aku ada tengok citew pasal persahabatan….banyak motivasi atau kata-kata semangat yang ditujukan oleh cerita tu….sangat sedih…tapi aku lupa la tajuk apa….sowy ada masalah short-term memory…ehhehehehhehe

nak citew pasal member ni memang payah sikit…kalu la kita mintak tolong atau apa memang payah kita akank said kat kawan kita cam ni : YES NANTI I TEMAN U

tapi banyak kawan kita akan cakap macam ni….TENGOK LA IF I TAK BUSY….betui tak….

aku dah banyak terkena kot…time aku memang payah orang nak teman….sebab tu aku suka buat kerja sendiri lagi senang lagi ok…tak payah ada teman kat sisi…nanti tak teman mengata situ and sini….betui tak aku cakap….belum dengar mulut outspoken aku agaknya….hehehheheheeh

ok la berbalik pada tajuk tadi….memang agak sukar la kan….

aku ni kadang-kadang pikir sepuluh kali memang aku kesian kalu tak teman….sebab lam kepala hotak aku ni akan said : NO!!!

NO!!!! adalah perkataan yang aku akan pegang sampai bila-bila…if aku tak suka menda tu aku akan said NOOOOOOOO…..sapew pun tak akan ganggu privacy aku….ko pujuk rayu la aku….memang aku akan said NOOOOOOOOOO…..aku malas babe….

contoh situasi dia macam ni….

AISYAH : U JOM TEMAN I PI KEDAI JAP

AMINAH: ALA..JOM LA

padahal lam hati AMINAH ni penuh ngan sumpahan atau kata-kata yang tak sepatutnya la kan….

ala mesti korang akan alaminya cayala…..korang akan fikir balik “menyesal aku teman dia, dia tak pernah teman aku”….time susah cari kita…time senang ada nampak kita????????

tak ada maknanya…….boleh berambus….

so berhati-hati dengan menda ni…

yes aku selalu makan hati ngan member aku ni….sebab tu semua menda aku selesa wat sendiri…lagi senang lagi cepat….aku pun puas hati wat kerja tanpa orang disisi….

betul tak??????????

ala angguk la…angguk la….hehehhehe

ok la suka hati korang la…..ok la aku cabuttt dulu….


by ; anna ruxanna renxi

No comments:

Post a Comment