Sunday, August 22, 2010

SO MONGEK!!!

gara-gara kawan aku sorang ni aku tak tidur sampai aku demam ketakutan…masa tu mengigil badan aku sebab ketakutan…ialah lam bulan posew ni memang la tarak ada hantu tapi fikir la logic sikit kan …ngongek betui la...ko wat takutkan aku kan…yela aku aku tahulah ko nak gurau pun tapi biar ada tempat la sikit…ngeeee~~ dah la aku duk sekor jew lam bilik….bilik sebelah memang la ada..tapi sah-sah dia dah tido bongek tul la…huhuhu

ok nak dijadikan cerita malam tu after balik dari makan buka puasa yang aku attend geng-geng 13B tu aku pun main bowling with my geng-geng la….aku pun main sampai 3 game..lembam gak ar tangan aku…sah-sah kat situ mulut aku jew yang bising terima ksih…orang lain diam jew….group aku jew yang bising…and mesti la aku sekor jew pmpuan lam group aku terima kasih ya kawan-kawanku sebab pilih aku jadi group kamu……hahaaahah ok masa aku balik tu aku terus buat xment kiranya malam tu memang aku nak siapkan cepat-cepatla kan….so aku pun bukak facebook jap…so aku komen dekat dia punya wall la kan…aku komen sapew menang??????

then dia cakap kalah..wakakkakaka…ok tak pew lagi la kan..then yang paling besh member dia duk cerita bak menda mengarut-ngarut dekat aku…cerita pasal hantu la plak….oh no!!!

so dia pun dah start menda mengarut cerita kat aku pasai hantu tu la…hantu ni la…yang paling besh dia cakap saka dia intai aku…sangat mengong ok…. dia siap suruh aku amik beras and siap suh taburkan…what the hell????? u nak buat I macam tu????? I tak suka….then dia seronok lagi usik dia cakap pergi tutup tingkap umah u?? and tarik langsir sikit….oh my god…aku masa tu memang dah ketar….yup memang time tu tingkap bilik aku tak tutup and langsir terbukak and aku cepat-cepat tarik langsir…huhuhuhu

so dia cakap lagi…”nanti u tengok lam laci u I ada hantar beras, but u must read bismillah” oh no…time tu aku nak menagis sebab memang takut gila….

then aku cakap cam ni “ u boleh tak, jangan nak berbohong malam-malam cam ni”

so dia boleh wat antarabangsa dengan aku..aku apa lagi terus ketar badan and pening sakit kepala…yela…korang imagine cam mana kalau korang tengah takut…what the hell la kan…ko nak buat aku cam tu…so nasib baik ada sorang lagi kawan aku dia cakap….” go!!!!amik wuduk then baca ayat kursi.lepas tu minum air yang aku baca tadi then letak kat ubun-ubun” aku time tu menangis jew….but thank you opie because ko dah selamatkan aku time tu…huhuhuhu

ok after aku demam aku cakap dekat that guy yang usik aku ni…aku cakap thank you sebab u dah buat I demam…then boleh cakap cam ni…la u demam ke?????bengong punya member…..huhuhuhu

so I rasa happy gila bila buka posew ramai-ramai kat tasik cam rasa aku belajar kat overseas dengan pelbagai kerenah diaorang ni….hahahhaha

to my frens yang usik aku tu malas aku nak sebut nama dia…hahhaha private ok…hahaha terima kasih ya….sebab bagi aku keletihan minda sangat letih untuk aku hadapi benda mengarut dan menakutkan ini…

No comments:

Post a Comment