Monday, August 2, 2010

MY BOO

waa...rindu la kat my boo...if tak tengok muka my boo aku ni..mahu boleh demam aku ni...
waduh bikin gawat ni...rindu gila kat my boo aku ni...bila agaknya boleh berjumpa ya al-maklumla sorang kat barat sorang lagi duk kat timur tengah..tetibe....
aduh my boo...tengah buat apa gaknya ya...rindu ni...
aku tak lalu makan sebab teringat kat my boo ni...ngeeee
my boo buat apa sekarang ek??????
my boo dah makan lum ek????????
my boo dah siapkan kerja lum ek??????my boo cam mana main bola untuk hari ni ek????
gelap tak kulit my boo sekarang ni ek??????
kalu gelap duduk lam rumah jangan kuar-kuar ek...
pi tuisyen tak my boo????
ada orang buli tak ni??????
kalau ada orang buli memang aku bom orang tu...berani kacau my boo aku...
waduh my boo...kenapa aku mesej kamu tidak balas....
sibuk sangat kew????waaa...HUHUHU


ini dia my boo aku awal renxi
adik aku ya..bukan pakwe aku..hahahhaha'
mana ada pakwe wey...hahahha
ni adik aku yang aku paling sayang seyes...
dia nak apa jew aku bagi....
tengok handset dia sanggup bagi aku guna..sayang lu banyak ar derr
gua memang sayang lu memang tahap cipan la....
waaa...memang tak sabar nak peluk lu jew der..
nak cium-cium lu der walaupun lu dah besar der ada aku kesah...hahhahaha
lu pun suka kan der..ngeeeeee
ok ar der...gua mahu pergi dulu nanti aku nangis pulak kan der sebab rindu lu der.....waaaaaa.....
sayang kamu ketak-ketak..muahhhhhhhh <3

special to my boo
a.k.a...adik aku AWAL RENXI.....

by : anna ruxanna renxi (AUSTIN TEXAS 01:13)

No comments:

Post a Comment