Monday, August 9, 2010


SALAM RAMADHAN


Dah berapa tahun ek aku dah tak ufdate blog…hehhehhe

ok..hari ni aku nak cerita and story mory sikit ni…..hehhe…yang penting editing filem dah siap alhmdullilah…syukur aku pada Allah….

ok…dah tak sampai berapa hari lagi kita nak puasa kan??????time puasa ni la ada shoting tu and shoting ni…sungguh fenat okewy….and lam bulan puasa ni la bermacam-macam juadah yang kita jarang kita nampak terus ada…and masa tu la pelbagai jenis manusia yang nampak..mana taknya orang Melayu puasa bangsa lain jugak ada…nengok betapa besarnya nikmat puasa…

bab yang aku suka sekali adalah bermacam drama ketika puasa ada…memang tak ar aku nak kuar rumah kan…ngeeee memang aku duk menghadap TV ar jawabnya…time puasa macam ni la incik ayah and puan emak aku duk sebok cari juadah tu dan ini…ikut aku memang aku rembat jew…yang penting sup okewy..bab kata adik aku “ ada cina sesat rupanya dalam rumah ni” hahhahaa tak kew betapa siotnya adik aku mengata aku cina sesat mana taknya makan nak lam mangkuk and ada sup kira aku sorang ar pelik makan lam mangkuk …hahahhahah suka hati aku ar….tapi puasa kali ni aku agak busy sedikit maybe final sem bermacam-macam projek harus disiapkan dan bermacam-macam exment yang terbaru akan keluar…waaaaaaaaaaaa…sangat kejam aku rasa…tak leh nak manjakan diri ini di atas katil and tidur sehari…hahahha

yang tak leh blah sekali masa aku menilau kat shoping complex dah jual berbagai pakaian RAYA ek..wey korang tak puasa lagi la…rilex ar…..waduhhh…tapi aku join sekali….ahhahaha aku nengok jew tak beli pun….

masuk kat VINCCI sale pulak mana tahan tangan ini mahu mengeluarkan kertas yang berbagai warna lam beg duit PULKADOTS aku ni…ngeeeee tahan nafsu anda wahai insan yang bernama anna ruxanna….huhuhuhu then masuk semua jenis kedai memang sale la…wahai shoping complex tak leh tunggu hari lain ke ko nak buat sale…waduhhhhh…..tujuan aku pi shopping complex nak nengok wayang kata kaki wayang….so aku mahu tengok filem SALT…wow filem terbaik setakat ini aku rasa..bagi aku la…so mana-mana member aku duk cerita pasal filem GARAM ni….hahahhahah

tapi malang sekali wayang penuh…ramai yang duk booking awai-awai mahu nengok citew GARAM ni…huh….nyampah aku….so aku pun overnight hingga ke pagi melepak di BURGER KING dan KFC…..so aku ada idea masa tu nak tulis lyric yang agak indie….sebut indie orang takkan bising ok…sebab gaya yang bebas dan bersahaja ada yang complain meh sini aku baling kasut….hahahahha

ok..ar tenet malam ni agak mengong sikit so better aku blah before aku merapu lam ni sebelum tu aku nak mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL MUBARAK SEMOGA RAMADHAN KALI INI MEMBERI RAHMAT…k adios….


SALAM RAMDHAN DARI KAMI UNIT BERITA UITM PUNCAK PERDANA

DENGARLAH SUARA KAMI SAMPAI BERDARAH....NGEEEE


by : anna ruxanna renxi (AUSTIN TEXAS 1335)

No comments:

Post a Comment