Saturday, August 21, 2010

TRIVIAAAA
nak tahu pasal aku..ataupun trivia aku..yang dah tahu diam-diam sudah...hahahhahha

-suka gelak kuat-kuat tanpa henti-henti pun boleh...suka bercakap...and senang cerita happy golucky la....org tak kenal aku sah-sah cakap lain kan??????huhuhu

- aku suka kaler pink obses gila setiap tahun raya mesti nak pink tapi suka gak purple biru putih merah and hitam tapi pink lagi gua suka ar...
-tak suka pakai baju kurung..hahahaha ni sebab aku rimas...pi kelas nak jew cepat-cepat aku buang tukar pakai suar...tapi kalu pakai baju kurung aku suka jenis cotton...hahhahaha tapi dress aku layan plak...emmmmm
-tak suka math....sebab aku benci math...belajar pun sebab nak lulus then masuk university...huhuhuhuhu

-suka tulis lirik, skrip and cerpen..hmmmmm
-suka melukis...yehaaaa...bangunan lagi aku suka...kartun kew...hahahahha

-suka tengok drama siam...wakakkaka tak ada sari kata pun aku boleh layan wey...huhuhu

-boleh menggunakan kedua belah tangan...hahhahaha nak menulis tangan kanan pegang sudu tangan kiri...kalau lenguh buat something guna tangan kiri pun bolehla...hahahhahahha penah sekali kena babah tangan ngan bapak aku sebab guna sudu guna tangan kiri depan dia....hahhaha dah tu aku tak leh nak wat cam mana...so sekarang ni redha jew....

-suka makan sup....yummmyyyy....

-tak suka kari and gulai

-sangat takut kepada kucing..terima kasih..aku akan menjerit sekuat hati jew kat situ...tak pun nak tengok air mata aku kuar free...silalah usik ya..wahhhh!!!!

-tak leh minum nescafe and kopi

-pengemar coklat and aiskrim...yuummmmmmmmyyyyyy sedapnya

-tak suka makan burger terima kasih la ya sesiapa nak belanja tu...aku just makan daging jew...so pi mcd makan kentang jew la aku....hohohoho

-luv music very much terutama sekali from hollywood hehehhehe...fanatic ngan westlife....huuuuuuuuu
-fanatic ngan disney..pantang nampak mickey mouse aku mahu rembat jew....hahahhaha mahu peluk-peluk mickey tu...hahahah

-suka kumpul aksesori,handbag kasut,kardigan,jaket~~~ tapi mostly manyak aku guna kasut crocs selesaa...huhuhu

haaaaa...aku rasa dah cukup la tu...yang lain sebagai rahsia lam diri aku...muhahhahaha yang penting diri aku adala aku...aku selesa dengan diri aku sudah memadai...tidak hipokrit...ok semua...semoga anda juga mengenali diri anda dengan sebetulnya.....huhuhuhu



yehaaaa..hidup anna renxi...ngeeeeee.....
ok ini berlatar belakangkan studio ok
rindu sama ini studio....lam ni la aku ada kelas teater yang fenat
tapi seronok...nak-nak masa aku berlakon jadi apa entah...kena tampar betui-betui
ok...so aku menagis la betui-betui cam feel gila aku berlakon time tu....rindu studio andalas...
mahu berlakon lagi....hahahaha
tapi tak mo teater payahhhhhhhhhhhhhh......


adios and merci barkuet....




No comments:

Post a Comment