Tuesday, August 3, 2010

YAHOO MESENGGER

beberapa sebab kenapa aku tak berapa nak mengoline menda ni yang orang ramai suka chat ni....aku tak berapa suka ni...hahahhaha korang nak tahu sebab apa....

-aku malas
-malas nak melayan orang
-mengantuk
-ayah aku duk sebelah(kalau duk rumahla)
-adik aku nibuk-nibuk nak mengoline jugak
-benci dengan orang gatai
-tak ada mood
-nak privacy so jangan kacau
-tak ada line tenet tiba-tiba

so maknanya kat sini aku memang malas nak chating buang karen and masa aku jew....
kat facebook aku pun kalu korang perasan aku duk ofline jew...mana ada aku on malas wey...
so al-kisahnya si tinggalkan komen anda di facebook ok...hahahhaha ( pesanan penaja)

p/s ; apa korang cakap kat aku sombong????????ya terima kasih dengan jawapan anda ituew.....ngeeeee



my pinky friendster...hehhehehhe
guna sejak form3 lagi okew kawan-kawan semua....hahah

No comments:

Post a Comment