Thursday, August 19, 2010

ALAHAI

alamak!!! tak siap lagi kerja...ok ni last aku rasa aku ufdate blog untuk minggu ni...kenapa ya anna renxi???????bergitula akan keluar di facebook aku nanti...hahahhahaok-ok untuk pengetahuan korang aku banyak kerja and xment yang nak kena siapkan....editing short filem,showcase,diploma report,video klik and segala bagai lagi la...ok so malam ni confirm aku tak tidur so akan ku jauhkan diriku dengan internet ni.....lagha sekejap...hahahhahah
aku takkan tidur ini malam untuk siapakan xment ni...wah!!!
sungguh hebat disitu...so aku akan duk mengahdap laptop dan buku-buku yang ada atas meja....sah memang bersepah...aku kalau wat kerja memang suka meja bersepah senang and ada feel yang semacam jew...hahahahah
so malam ni akan aku siapkan jugak walaupun mata cam nak mengantuk time tu...tak pew akan ku letak kayu atas mata!!!mampu ke miss renxi oi?????hahahhahahahahha
handset aku akan silent sorry tak angkat tak balas mesej...sah time ni ramai orang call aku termasuk mak aku...mesti mak aku perli aku macam ni..."amboi sanche
z tak angkat call buat apa ha?????” dah agak dah…huhuhu

lam family aku mak aku ngan adik aku jew panggil nama sanchez pelik aku….huhuhu tapi layan jew la….mak aku dah panggil…huhuhuhuhu

so sapew-sapew tak boleh panggil ya….hahahhaa

sanchez

pun

sanchez

la….yang penting malam ni kena siapkan jugak report step by step then pi shooting untuk video…so perlakon aku ialah lady nady a.k.a nadia…muhahahhaa tajuk skrip aku tunggu…yang penting di terima..alhmdullilah..amin,..

ok..mode : berkerja keras untuk hidup….

by : anna ruxanna renxi

No comments:

Post a Comment