Thursday, August 5, 2010

AYOYO

ketak ketuk ketak ketuk….bunyi papan keyboard dari laptop kesayangan aku ni…..

waa…tak ada apa aku nak cerita kat sini….Cuma aku rasa sungguh malang nasin aku ketika ituew….waaa….sob sob….mana taknya kalau korang nak tahu masa aku duk wat editing file aku hilang babe mahu tak menangis depan PC epal tu….waaaaaaaaaa…..aku tak pernah menangis sebab belajar okewy…kali ni memang menguji ketahanan mental aku betul tu…jika selama ini aku boleh dikategorikan sebagai tabah dan payah untuk mengeluarkan air mata tetapi tidak kali ini(BUDAK-BUDAK NI LA CAKAP KAN)hehhehe tapi rewind filem lam kelas babak-babak sedih aku nangis jew wey….disebbakan file aku yang aku dah siap edit tu hilang mahu tak menagis aku…berapa jam kot aku menghadap PC tu…..aku malu jumpa ngan abang yang jaga bilik editing tu wey berapa kali dia cek kat PC kat aku tu…berapa kali aku duk ketuk bilik dia suh cek kat PC aku….waaaaaaaa……sampai dia boleh gelak-gelak kat aku…bukan apa sebab muka aku cam dah nak nangis dah time tu…last sekali aku blah….nak tenangkan diri la kononya…..geeehhh3…..

aku duk lepak lam library tu pun lam pale ohtak aku ni duk pikir editing…sangat tension disitu…..waaaaa…aku takut weyyyyyyyyyyyyy…..hukhukhuk..sangat kejam….

lepas aku buke pose time tu aku pun balik nak rest-rest semua lepas tu aku minum la air vitagen yang lagi sihat kononya tu kan katanyalah…hahahhaha sedang aku duk borak ngan member aku ni aku pun masuk la lam bilik aku tetibe…pap….tumpah air itu dia atas meja aku then terkenala sumpahan air itu atas buku nota aku dan buku nota tecik aku yang comel tu…mahu aku mengamuk time tu…nasib baik aku sabar kot…..waaaaaaa….ya allah apa la semua ni…..dugaan betul la….lepas tu tenet pulak buat hal tak ada line mahu lagi aku nyumpah-nyumpah brukbands ni kan…………….huhuhuhuhu aku nak wat kerja pun payah…..terpaksa tangguh dan tangguh……

oh editing lagi aku duk fikir….please jgn fikir…fikir dia senang dan dapat save esok………moga kejaiban berlaku…amin….


by : anna ruxanna renxi (AUSTIN TEXAS 0235)

No comments:

Post a Comment